26 Nisan 2010 Pazartesi

M6 DA ÖĞRENDİKLERİMİZ

Bu modül, öğrencilerin öz-yönelimli öğrenen olmalarının ve öğretimin öğrencilerin bireysel farklılıklarına göre tasarımlanmasının önemini kavramınıza yardımcı oldu mu? Nasıl?

Bu modülle çalışmadan önce de bu konunun öneminin farkındaydım fakat ne şekilde bunu yapabileceğimi tam olarak bilmiyordum modül bu konuda tam anlamıyla yardımcı olmasa da en azından bu konuda örnekler ve gösterdiği stratejiler açısından yol gösterici olmuştur.

Öğrencilerime, öz-yönelimli öğrenen bireyler olmaları için nasıl yardım edebilirim?

Öğrencilere farklı öğrenme ortamları sunarak ve bu öğrenme ortamlarında onlara aktif olabilecekleri şekilde düzenlemeler yaparak, bilgiyi hazır olarak sunmaktan çok bilgiye kendilerinin ulaşıp kendilerinin yapılandırması için rehberlik yaparak yardımcı olabiliriz…

Öğrencilerin bireysel gereksinimlerini nasıl karşılayabilirim?

Öğrencilerin farklı öğrenme biçimleri vardır. Bu nedenle bireysel olarak farklı gereksinimleri olur. Öğretim sürecini tasarlarken bunları göz önünde bulundurarak farklı stratejiler ve öğretim tekniklerinden faydalanmamız gerekir.


A.ÖTÜN
H.POYRAZ
H.BORAN
Z.TÜFEKÇİOĞLU

1 yorum:

  1. Blue Titanium Cerakote - The Techno Factory
    Blue Titanium cerakote The Blue Titanium titanium tv apk ceramic armour used ford fusion titanium is made of titanium oxide. titanium septum ring The armour is crafted with implant grade titanium earrings three colours titanium rimless glasses in a stainless steel frame,

    YanıtlaSil